Just Be Yourself
AdeQ keSayanGan Ku ♥
Saturday, 3 December 2011 | 05:20 | 0 comments
pic yang omey nie adeq kesayangan patin leeeeee ! ♥
    


Nama si 0mey ni Fatin Natasha Binti Jafrry .Kalau nak tahu dia la anak b0ngsu dlm family patin . Manje gile aa,tak tahu nak bayangkan mcm mna kat k0rang.Salah sikit je,mesti nagis berjam-jam ! HAHA .. tapiiii. dia la 0rang yang paling patin sayang daripda segala-galanya . tau !! Dia cakap je nak ap,mesti patin bagi punyer,Hiihii .. sbb ap patin syg sngt at bud0p at ats nim . sbb dia nim dgr cakap patin,dia la orang yang paling dekat dgn patin dlm family . klau patin tgn sedey kn, mesti dia tahu , mesti tnya cmni .
'kakak sedey ke?bbpe kakak?kabo ke adeq sape buat'
Nakal kan . kecek2 p0n dah pndai faham perasan 0rg,bile da besar nanti.entah2 jadi minah jiwang kan . mcm kakak dia la kan .. hehe .  
tapi,satu yang patin selalu d0kan tuk dia,semoga dia membesar mnjadi seorang insan yg berguna tuk keluarga,bangsa dan negara.Nak sngt tng0p dia berjaya dlm hidup dia.

Older Post | Newer Post
Owner
Photobucket
Hye peeps ! I am Beauty. I have a nice hair. I live in a rock town under the sky and my best friend is a Cat who lives under a LalalaLand.*the owner said to replace this !!

Navigations Here

About
Links
Voiceout
Entries

Pengikut Setia


Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Adien
Background by : TypeeWriters