Just Be Yourself
M E R D E K A ~ SPM 2011
Monday, 5 December 2011 | 03:25 | 0 comments

hapyyyyyyyyyyyyy ! 




Fuh ! akhirnya ! aku bebas jug0p . HAHA . ! setelah sekian lama berjuang mengadap paper2 SPM . nOw ! ak sudah M E R D E K A . sukenya . tapi xla merdeka mna pon . Rezab tak tahu lagi mcm mna rupa nya . cantek ke hancur ! huhu . anyway . sekarang nak fkir,sementara nak tunggu rezab SPM nim , nak buat ap ? nk kje ap ? ke nak duk umah g0yang kaki aje. Makan tidur,HEHE .. jokes J

niat tu memang la ada nak kje.but,tak tahu la nak kje apa . klau boley nak la kje yg berGAJI dap dap kit 0p . xm0 aa yang cukup2 mkn je org ate . ! kuakuakua !  (ad aty)


nak keje ni , sape2 yg tahu kat ne ad keje k0song bgitahu la kat patin . nak nim ! nak nak nak !





Older Post | Newer Post
Owner
Photobucket
Hye peeps ! I am Beauty. I have a nice hair. I live in a rock town under the sky and my best friend is a Cat who lives under a LalalaLand.*the owner said to replace this !!

Navigations Here

About
Links
Voiceout
Entries

Pengikut Setia


Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Adien
Background by : TypeeWriters